ΟΡΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

Λόγοι επιστροφής :

Μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν το οποίο αγοράσατε στις εξής περιπτώσεις :

  • Σε περίπτωση που σας εστάλη από λάθος μας ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ προϊόν από αυτό που παραγγείλατε.
  • ΜΕΤΑΝΙΩΣΑΤΕ για την αγορά σας και δεν έχετε αποσφραγίσει το προιόν. Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μην ξεπερνάει τις 14 ημερολογιακές ημέρες.
  • Είναι προβληματικό το είδος στις πρώτες μέρες απόκτησης του και σύμφωνα με τις καλύψεις πολιτικής του εκάστοτε κατασκευαστή.

Όροι επιστροφής:

Σε κάθε περίπτωση μαζί με το προϊόν χρειάζεται η προσκόμιση του παραστατικού αγοράς.

Σε περίπτωση που σας αποστείλουμε ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ προϊόν από αυτό που παραγγείλατε, τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν αποκλειστικά εμάς. Η αποστολή θα γίνει μέσω ΕΛΤΑ αφού επικοινωνήσετε μαζί μας και σας υποδείξουμε το τρόπο αποστολής. Θα φροντίσουμε να καλυφτείτε άμεσα με το σωστό είδος/είδη και στην περίπτωση μη διάθεσης του είδους να πιστωθείτε το καταβληθέν ποσό εφόσον το έχετε προ εξοφλήσει. Το αρχικό προϊόν θα πρέπει να έχει διατηρηθεί στην αρχική εργοστασιακή του συσκευασία χωρίς να υπάρχουνε δείγματα παραβίασης της συσκευασίαςτου προϊόντος

ΜΕΤΑΝΙΩΣΑΤΕ για την αγορά σας και δεν έχετε αποσφραγίσει το προιόν; τότε μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών (4 ημερολογιακές για επιστροφή χρημάτων) από την έκδοση λιανικής απόδειξης ή τιμολογίου με την προϋπόθεση το είδος να διατηρηθεί στην αρχική εργοστασιακή του συσκευασία χωρίς να υπάρχουνε δείγματα παραβίασης της ταινίας ασφαλείας – γνησιότητας ή χρήσης του προϊόντος . Επιστροφές δεν γίνονται δεκτές εφόσον έχει παραποιηθεί η εξωτερική/εσωτερική εργοστασιακή συσκευασία. Επίσης δεν γίνονται δεκτές οι επιστροφές σε είδη που κατασκευάζονται ή παραδίδονται από τους κατασκευαστές που αντιπροσωπεύουμε , κατόπιν δική σας ειδικής παραγγελίας . Σε αυτή την περίπτωση τα έξοδα αποστολής καλύπτονται από εσάς. Η πίστωση του είδους εκτελείται άμεσα από την στιγμή που πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις.

Στην περίπτωση κατασκευαστικού λάθους από τις πρώτες μέρες κιόλας χρήσης τους και όχι εξαιτίας αδυναμίας χειρισμού του από το χρήστη και εφόσον το καλύπτει η πολιτική του εκάστοτε κατασκευαστή , μπορείτε να επιστρέψετε το προβληματικό είδος στην έδρα μας με δικά μας μεταφορικά έξοδα μέσω ΕΛΤΑ αφού επικοινωνήσετε μαζί μας και σας υποδείξουμε το τρόπο αποστολής. Εφόσον διαπιστωθεί ότι όντως το προϊόν σας καλύπτεται από την πολιτική αυτή , σας αποστέλλουμε με δικά μας μεταφορικά έξοδα νέο προϊόν πάντα με συνεχή ενημέρωση σας από το τεχνικό μας τμήμα. Παρακαλείστε και πάλι σε αυτή την περίπτωση να αποστέλλετε τα είδη με την αρχική τους συσκευασία ώστε να σας επιστρέφονται κατά την αντικατάσταση τους πάλι όπως τα παραλάβατε αρχικά.

Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση την οποία το προϊόν δεν πληρεί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.


ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Η HOMECART σας προσφέρει εγγύηση ποιότητας σε όλα της τα προϊόντα ανεξάρτητα από την εγγύηση του κατασκευαστή και σύμφωνα με τους ισχύοντες νόμους υπέρ των καταναλωτών καθιστώντας έτσι τις ηλεκτρονικές σας αγορές μέσω του διαδικτυακού μας καταστήματος σίγουρες, ασφαλείς και προσιτές όπως και στο φυσικό μας κατάστημα.

Όλα μας τα προϊόντα περνάνε από τεχνικό έλεγχο για τη σωστή λειτουργία τους και είμαστε πάντα στη διάθεσή σας δίνοντας σας την λύση σε οποιοδήποτε πρόβλημα τυχόν προκύψει κατά την παραγγελία, αποστολή, παραλαβή και χρήση αυτών.

ΟΡΟΙ ΕΓΓΥΗΣΗΣ

Η HOMECART εγγυάται ότι σύμφωνα με την εγγύηση οι συσκευές λειτουργούν άριστα και σύμφωνα με τις προδιαγραφές των κατασκευαστών ή των συναρμολογητών τους.

Η εγγύηση ισχύει μόνο με την επίδειξη του εντύπου εγγύησης και την νόμιμη απόδειξη αγοράς και αφορά μόνο προιόντα ελαττωματικά από την κατασκευή τους και όχι από την φθορά τους από το χρήστη.

Κατά τη διάρκεια της εγγύησης η HOMECART θα επισκευάσει το προβληματικό προϊόν, αναλαμβάνοντας το κόστος των ανταλλακτικών που τυχόν θα απαιτηθούν ή θα το αντικαταστήσει. Η επισκευή θα γίνεται στις τεχνικές εγκαταστάσεις της HOMECART, κατόπιν επιστροφής του ελαττωματικού προιόντος μέσω της ισχύουσας διαδικασίας επιστροφών.

Σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής του ελαττωματικού προϊόντος η HOMECART θα αντικαθιστά το ελαττωματικό προϊόν με άλλο ίδιο ή αντίστοιχων τεχνικών προδιαγραφών.

Ο τρόπος και τα έξοδα μεταφοράς από και προς την HOMECART καθώς και η ενδεχόμενη ασφάλιση των συσκευών είναι επιλογή και ευθύνη του πελάτη.

Ο χρόνος αποπεράτωσης της επισκευής των προϊόντων αποφασίζεται αποκλειστικά από την HOMECART.

Η επισκευή ή αντικατάσταση του προϊόντος είναι στην απόλυτη επιλογή της HOMECART.Τα ανταλλακτικά ή προϊόντα που αντικαταστάθηκαν περιέχονται στην κυριότητα της.

Η παρούσα εγγύηση δεν καλύπτει τα αναλώσιμα μέρη των συσκευών και βλάβες υπαιτιότητας του αγοραστή (πχ. μπαταρίες, τροφοδοτικά, θήκες, αποθηκευτικά μέσα (μαγνητικά και οπτικά μέσα όπως CD, DVD, κασέτες, σκληροί δίσκοι), ατύχημα με νερό η άλλο υγρό, χτυπήματα της συσκευής ή πέσιμο, καλώδια σύνδεσης, κεραίες, κλπ).

Προβλήματα που προέρχονται από το λειτουργικό σύστημα των ηλεκτρονικών υπολογιστών σας δεν καλύπτονται από την παρούσα εγγύηση.

Η HOMECART δεν υποστηρίζει και δεν καλύπτει με εγγύηση προϊόντα στα οποία έχουν εγκατασταθεί ή χρησιμοποιηθεί μη νόμιμα αντίγραφα εξαρτημάτων ή έχει συμβεί η οποιαδήποτε παρέμβαση από τρίτους.

Με την παραγγελία και παραλαβή των προιόντων ο πελάτης αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους όρους χρήσης.

Η εγγύηση παύει αυτόματα να ισχύει στις παρακάτω περιπτώσεις:

  • Όταν το προϊόν υποστεί επέμβαση από μη εξουσιοδοτημένο από την HOMECART άτομο.
  • Όταν η βλάβη προέρχεται από ατύχημα, κακή συνδεσμολογία, πτώση, έκθεση σε ακραία επίπεδα θερμοκρασίας, υγρασίας, κραδασμού ή ρίψης υγρών.
  • Όταν το προϊόν υποβάλλεται σε φυσική ή ηλεκτρική καταπόνηση πέρα από τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.
  • Όταν ο αριθμός κατασκευής ή τα διακριτικά σήματα της συσκευής έχουν αλλοιωθεί, αφαιρεθεί ή καταστραφεί.
  • Όταν το προϊόν χρησιμοποιείται σε περιβάλλον ή για χρήση που δεν προβλέπεται από το κατασκευαστή.
  • Όταν η βλάβη προέρχεται από χαλασμένη εγκατάσταση.
  • Όταν το πρόβλημα οφείλεται σε προγράμματα ιών που μεταβάλλουν τα λειτουργικά χαρακτηριστικά της συσκευής.
  • Όταν το πρόβλημα οφείλεται σε εγκατάσταση προγραμμάτων που μεταβάλλουν τα λειτουργικά χαρακτηριστικά της συσκευής.
  • Όταν δεν ακολουθούνται οι διαδικασίες συντήρησης του κατασκευαστή.

Επιστροφές προϊόντων:

Επιστροφές γίνονται δεκτές εντός 14 ημερών από την αγορά του προϊόντος μόνο με την επίδειξη της νόμιμης απόδειξης αγοράς.

Τα προς επιστροφή προϊόντα πρέπει να μην έχουν χρησιμοποιηθεί και να είναι στην αρχική τους συσκευασία.